تجهیز 2500 هكتار از اراضی گیلانغرب به سیستم آبیاری تحت فشار
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مهندس علی اشرف منصوری اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های همكاران ما در سازمان جهادکشاورزی و شركت آب منطقه‌ای اسناد مناقصه 1500 هكتار دیگر از این اراضی نیز آماده واگذاری به پیمانكار می‌باشد.

وی تصریح كرد: برای بهره‌مندی كشاورزان منطقه از آب، بهینه‌سازی مصرف آب در بخش كشاورزی، افزایش راندمان تولید و كاهش هزینه‌ها، این طرحها اجرایی شده که امیدواریم با اتمام اجرای سیستم های نوین آبیاری در اراضی سد دایک گیلانغرب مردم منطقه بتوانند با توسعه زراعت آبی سهم مهم تری در اقتصاد استان و کشور داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان كرمانشاه یادآورشد: با توجه به شرایط منطقه و برنامه‌ریزی كارشناسان سعی شده در اجرای این پروژه سیستم آبیاری تحت فشار از نوع آبیاری بارانی كلاسیك ثابت بوده که این سیستم جهت كشت‌های زراعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منصوری در ادامه افزود: برای اجرای سسیتم آبیاری تحت فشار در 1000 هكتار از اراضی پایاب سد دایک گیلانغرب تاكنون بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار جذب شده که انشاء ا... با تكمیل و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در سایر اراضی این پروژه شاهد شكوفایی در منطقه و توسعه زراعت در گیلان‌غرب باشیم.

منصوری در ادامه خاطرنشان كرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، باید از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار به شکل مطلوب استفاده شود که اجرای سیستم های نوین آبیاری و استفاده بهینه از آب یکی از راهکارهای عمل به منویات مقام عظمای ولایت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com